mandag 1. november 2010

Heisann!

Nib (Norske interiørblogger) har en utfordring om at bloggerne deres sier 'hei' og skriver litt om seg selv. Her er mitt lille intervju med meg selv!





















O M  B L O G G E N:
Jeg heter Jannicke og er 34 år gammel. Gift med drømmemannen min Øivind. Sammen har vi 2 skjønne barn. Amélie og Tobias. Som yrke er jeg grafisk designer og driver designbyrået Pixelfront med 3 kjekke og flinke karer. Jeg jobber også med å bygge opp vårt HAPPY HOME WALL konsept sammen med Øivind. Derfor handler bloggen vår mye om nettopp HAPPY HOME WALL. Skriver gjerne også om egne interiøropplevelser og alt det fine som skjer rundt meg.

I N P I R A S J O N:
Finner inspirasjon i de vakre små øyeblikk.
Et gammelt tre, en kul scooter, barna som leker.

Elsker å lese design- og interiørblogger, og synes det er kjempespennende med alle de "små" designprosjektene som popper opp.
Er veldig glad for gjengen bak Epla som har gjort en fantastisk jobb.

Stikkord på hva jeg liker: Grafisk, retro, industri, natur.

D R Ø M M E H J E M:
Et lite sjelfullt 1920-talls hus med fjordutsikt og eplehage.

U Ø N S K E Tt:
Vel...vi har en innrammet Ole Gunnar Solskjær skjorte i boden...





















F A V O R I T T:
Vårt 100 år gamle margarinskap fra Veile i Danmark: Kjøpt hos Frou-frou.dk






















D E T  B R E N N E R!!:
Mann og barn -UT!  Så hadde det først vært Mac´n og så et gammelt maleri som jeg har arvet av min farmor.
Margarinskapet sitter så godt fast ;)

G O D F Ø L E L S E N:
Kommer med med de små øyeblikk. Stopper mye opp for tiden, bare for å kjenne etter...herlig!



3 kommentarer:

  1. Så fint å bli bedre "kjent" med deg!
    Digger bildene dine!

    SvarSlett
  2. Utrolig mye kult å se i bloggen din!! Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Den satte jeg stor pris på. Jeg formidler den videre og ;).

    SvarSlett
  3. Hei Janicke:)
    Så moro at du fant meg her inne. Var ikke klar over at du hadde en blogg. Ja, takk for møtet på onsdag. Jeg er kjempespent på å se hvordan dette går. Både for min del og dere andre. Gleder meg til å se bildene deres. Har følelsen av at de er veldig fine, for dette har dere visst holdt på med en stund:)
    Moro at du også er medlem av NIB.
    Ha en fin helg så sess vi snart igjen.
    Hilsen Elin!

    SvarSlett

Blogglisten