onsdag 21. juli 2010

Det er ikke alle som har med seg en ku på jobb!


Jeg er så heldig, for i sommer reiser jeg tirsdag-lørdag med båten fra Nesodden inn til Aker Brygge.
Her har vi vår helt egne lille sommerbutikk/showrom. Det syntes vi er utrolig stas!




Så her sitter jeg med macen min og jobber mens folk rusler forbi, stopper opp,  eller kommer innom.
Hvem er de som stopper? Hvilke bilder er det de liker? Jeg blir overrasket gang på gang - og det er det som gjør det så spennende!

Flere og flere kommer innom fordi de har lest om oss på nettet, eller hørt om oss. Kanskje du har lyst til å stikke innom en tur også? Det syntes jeg at hadde vært hyggelig ; )

Åpningstidene finner du her

Håper dere har en God Sommer dere også!


English: I am so lucky, because this summer I will travel Tuesday-Saturday by boat from Nesodden to Aker Brygge in Oslo.
Here we have our very own little summer shop/showroom. And I am so thrilled!

So here I sit with my Mac working while people stroll by, stop, or come in.
Who stops? What images do they like? I am often surprised - and that's what makes it so exciting!

More and more people pop in because they've read about us on the internet, or heard about us. Maybe you would like to drop by too? I would have enjoyed that ;)

The opening hours you find here
Have a nice summer




1 kommentar:

  1. Hurra! Nå fant jeg bloggen deres også. :) Begynner å bli stor fan av Happy Home Wall, kjenner jeg. :)

    SvarSlett

Blogglisten