tirsdag 14. september 2010

Hva kommer nå? LEKESTUE!

















Her er en liten titt fra sommerens prosjekt. Barna har fått et eget lite hus i hagen - til stor glede for store og små : )

Her kunne nok mor ha tatt helt av på innredning og dekorering, men syntes selv at jeg har klart å holde meg i øra og fått til noe på barnas premisser. Så her er bordet tegnet ned allerede og forfallsarbeidet i full gang
-HELT HERLIG!

Lekehuset som heter Linda er fra RKC og ser ut som en miniatyrutgave av huset vårt. Det er kjøpt som byggesett fra Montér (kan også kjøpes på Maxbo). Vi har malt den i samme farger som huset, mørk grå med hvite lister. Så helhetlig ble dette kjempebra. Ved inngangen har vi festet en rød postkasse som barna har fått av en god venninne. Benken inne er opprinnelig en vugge som har blitt gjort om til benk. Den har vi malt signalgul. Voksduken på benkeputen er fra innreda.se. Bordet er fra Ikea og heter Kritter. vi har malt toppen med tavlemaling. Stolene har vi opprinnelig hatt inne og er fra Hilmers hus. Den søte hyllen på veggen er fra Søstrene Grene.

"Dette er ikke promosjon, dette er ikke reklame. Jeg skriver om ting som har hendt meg - så navna må jeg jo ha med"

















Here is a look from this summer's project. The children have their own little house in the garden - to the delight of young and old:)


Blogglisten